Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Bemelegítés

2008.03.08

A bemelegítést a lábbal kezdjük és a fejjel fejezzük be!
Tehát 10 lépésben meglegítjük át magunk!

1.A boka:
Boka körzéseket végzünk mindkét bokánkkal tetszőlegesen kezdhetjük.Például én a jobbal kifele körzök 5öt aztán befele 5öt majd váltok és a bal bokámmal is megismétlem ugyanezt, majd kirázogatjuk a bokánkat. Ezt a gyakorlatot megismételjük 2szer

2. Térd:
Térdkörzéseket végzünk úgy hogy összezárjuk lábainkat és elöszőr jobbra 10 körzés majd balra 10 körzés, majd utána kirázogatjuk a lábunkat.Ezt a megismételjük szintén 2szer!

3.Comb:
Combjainkat meglegítjük itt át.Felrakjuk lábunkat egy magasabb helyre majd a másik lábunkat amin támaszkodunk egyre hátrébb helyezzük mígnem érezzük hogy elkezd feszülni a combunknál.Ekkor elkezdünk a magasabbra helyezett lábfejünk irányába nyújtozni.(törekedjünk arra hogy megtudjuk fogni a lábujjainkat!)
Ezt tartsuk egy kb. 1-2 percig majd rázogassuk ki a lábunkat és cseréljünk.

4.Csípő:
Mi sem egyszerűbb!Csípőkörzéseket végzünk jobbra kb. 10-et majd balra is 10-et!

5.Hát:
Felveszünk egy terpeszállást majd beengedjük a hátunkat úgyhogy derékszöget zárjunk be.Ezt leginkább tükör előtt kell végezni hogy megfigyelhessük mennyire púpos a hátunk.Figyeljünk arra hogy nem a földet nézzük hanem a előre nézzünk!!!!!Tartsuk így magunkat 30 másodpercig aztán nyújtozzunk hátrafelé.Ezt megismételhetjük annyiszor ahányszor akarjuk.Felveszünk utána egy fekvőtámasz pózt és beengedjük a csípőnket úgyhogy kezünk nyújtva maradjon így egyre jobban feszülni fog a hátunk!

6.Törzs:
Jobbra vagy balra kezdjük tetszőlegesen.Egyik irányba 5ször fordulunk úgyhogy egyre jobban próbálunk hátrafele nézni úgyhogy lábunk stabilan előre néz, majd a másik irányba is 5ször.Ezt megismételhetjük egy jópárszor úgyis jót tesz! :D

7.Csukló:
Csuklónkat először kifelé 5ször, majd belefelé 5 ször köröztetjük.Majd a másikat is vagy a 2őt egyszerre is csinálhatjuk :D Az ismétlés szám itt is tetszőleges!

8.Könyök:
Könyökünket is átmelegítjük szépen.Szintén körzésekkel először kifele 5 körzés majd befele 5.Mindkét kézzel.Az ismétlés szám itt is tetszőleges hisz kinek hogy esik jól!

9.Váll:
Karkörzés előre jobb illetve bal kézzel 5 db. majd hátra 5 darab.Kézváltás!!!!!!!Majd páros karkörzés előre 5 db hátra szintén 5. Ismétlés teszőleges!!!

10.Nyak:
Az utolsó amit bemelegítünk a nyakunk!Fejkörzéseket végzünk mindkét irányba.Az ismétlés szám itt is 5 db! Majd fejünket az egyik vállunkhoz érintjük majd a másikhoz...

A bemelegítéssel meg is volnánk!Ha jól végezted a bemelegítést akkor fitten tarthatod magad illetve elkerülheted az estelges az edzés alatt történő szalaghúzódásokat,szakadásokat,töréseket!!!

Az erőnléti edzésterv majd később kerül fel addig is legyetek türelemmel!!!!!!!

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Király!!!

(David, 2010.08.17 22:00)

Király!!! Nekem bevált! Kösz!